Регламент
Покупки в Airpress Polska товаристві з обмеженою відповідальністю
Положення
Набуває чинності з 01.09.2018 р.
Будь ласка, робіть покупки обдумано. Товари, замовлені в рамках відносин B2B, не підлягають поверненню, якщо на це немає згоди Продавця.
СТОСУЄТЬСЯ ТРАНЗАКЦІЙ МІЖ AIRPRESS POLAND ТА ПОКУПЦЯМИ
ПОКУПЦІ: ФІЗИЧНІ ОСОБИ (СПОЖИВАЧІ ТА БІЗНЕС), ЮРИДИЧНІ ОСОБИ, ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗ СТАТУСУ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ
Контактні дані:
Airpress Polska Sp. z o.o.
вул. Ринкова 156
62-081 Пшежмєрово
NIP: 852-23-76-978
TEL: 61 652 57 00
Email bok@airpress.pl
Покупки в Airpress Polska
Airpress Polska приймає замовлення, зроблені через: Інтернет-магазин, телефон, електронну пошту, факс та пошту.
Airpress Polska є частиною міжнародної групи Airpress. У нашому інтернет-магазині www.airpress.net
Ми залишаємо за собою право на друкарські помилки. Кольори товарів у каталозі та на сайті можуть відрізнятися від реальних через поліграфічні та технічні причини, налаштування комп'ютера, відеокарти, монітора тощо
Підтвердження оформлення замовлення
Коли замовлений товар покине центральний склад/приміщення виробника, ви отримаєте інформацію про доставку на електронну пошту. Ми надсилаємо інформацію в робочі дні (понеділок-п'ятниця) з 8:00 до 16:00. У випадку замовлень, зроблених у п'ятницю та напередодні святкових/банківських вихідних або після 1:00 ночі, Ви отримаєте підтвердження замовлення наступного робочого дня. До моменту зарахування всієї суми, що підлягає сплаті, на банківський рахунок, замовлені товари залишаються власністю Airpress Polska.
Виконання замовлення залежить від рівня запасів на центральному складі в Пшежмєрово. Ми залишаємо за собою право скасувати замовлення у разі відсутності товару. Ми також залишаємо за собою право змінити дату поставки або часткової поставки у зв'язку з непередбачуваними обставинами. Продавець не несе відповідальності перед Покупцем за будь-які наслідки, пов'язані із затримкою доставки замовленого товару.
Ціни та форми оплати
Ціни
Усі ціни на сайті www.airpress.ua вказані в злотих (PLN). Вказані як ціни нетто, так і брутто.
Звичайні ціни діють до подальшого повідомлення. У випадку спеціальних каталогів акційні ціни діють лише в період проведення акції.
Після отримання підтвердження замовлення ціни можуть змінюватися лише з економічних причин, які не залежать від Airpress Polska, наприклад, зміни податків, коливання валютних курсів тощо, а також у випадку очевидних помилок у цінах, вказаних у пропозиції.
Форми оплати
Як компанія, ви можете вибрати оплату за рахунком-фактурою в усіх каналах продажів. У разі відстрочки платежу ми проведемо звичайну перевірку кредитоспроможності. Це означає, що за відсутності такої перевірки ми можемо вимагати оплату заздалегідь на підставі проформи фактури. Наша турбота про навколишнє середовище означає, що ми надсилаємо рахунки в електронному вигляді (pdf-файл) на електронну адресу замовника. Термін оплати рахунку становить 14 днів. Якщо оплата не буде здійснена вчасно, нараховується встановлена законом пеня за прострочення платежу. При замовленні в інтернет-магазині клієнт може вибрати оплату карткою.
Передоплата / Авансовий платіж
Якщо ви бажаєте оплатити товар заздалегідь, будь ласка, зв'яжіться зі службою підтримки клієнтів, яка прийме ваше замовлення і надасть вам всю необхідну інформацію для оплати.
Терміни та вартість доставки
Стандартний час доставки замовнику товарів, які є в наявності на складі, становить приблизно 3-5 робочих днів з моменту отримання та підтвердження замовлення. Доставка здійснюється в робочі дні з 7:00 до 16:00 і тільки на поштові адреси (ми не доставляємо на абонентські скриньки). Доставки до 30 кг здійснюються DHL, доставки понад цю вагу здійснюються транспортом DB Schenker або Airpress.
Посилки до 30 кг - вартість перевезення: 20 злотих нетто
Посилки від 31 до 50 кг - вартість перевезення: 60 злотих нетто
Посилки понад 51 кг - вартість перевезення: 120 злотих нетто
Транспортні витрати залежать від загальної вартості одного замовлення. Замовлення на суму понад 1 200,00 злотих нетто доставляються безкоштовно. Транспортні витрати додаються до ціни товару в документі продажу.
Додаткові послуги
Внесення товару
Ми здійснюємо доставку товарів від Airpress Polska як стандартну доставку. Це означає, що вони не включають в себе занесення товару. Якщо ви бажаєте занести товар на територію вашої компанії/власності, ви можете організувати цю послугу за додаткову плату. Будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів для отримання інформації про вартість.
Послуги з монтажу
Сервісний відділ Airpress Polska допомагає з монтажем придбаного обладнання Airpress за бажанням замовника. Залежно від типу придбаного обладнання, послуга монтажу є безкоштовною. Для отримання інформації про послугу та можливі витрати, будь ласка, зверніться до Сервісного відділу.
Затримки в доставці з причин, що залежать від покупця
Якщо Airpress Polska не може доставити товар з причин, що стосуються Покупця-клієнта, замовлення буде відправлено назад до транспортної компанії. Транспортна компанія зв'яжеться з Покупцем-клієнтом, щоб встановити нову дату доставки. У цьому випадку транспортний збір буде стягнуто повторно.
Якщо замовлення не буде доставлене протягом 3 днів після першої спроби доставки, вартість зберігання товару на терміналі буде стягнута в розмірі 50 злотих нетто за кожен день до дня доставки. Через 5 днів товар буде повернутий до Airpress Poland.
Перед доставкою необхідно:
- Переконайтеся, що особа, яка має право на отримання товару, знаходиться за адресою, вказаною як адреса доставки
- Повідомте Airpress Poland про будь-які спеціальні обмеження руху, фізичні бар'єри або інші проблеми з доїздом/доступом за вказаною адресою
- Для великих вантажів під час розвантаження може знадобитися візок або рампа. Будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом обслуговування клієнтів, щоб визначити обладнання, необхідне для розвантаження
- Подумайте про те, щоб замовити послугу доставки через відділ обслуговування клієнтів / сервісний відділ, щоб мінімізувати можливий ризик пошкодження і незручності, пов'язані з самостійним внесенням посилок.
Доставка
Коли замовлений товар покине центральний склад/приміщення виробника, ви отримаєте інформацію про доставку на електронну пошту. Вона включає номер накладної та посилання на сайт транспортної компанії, де ви можете відстежити відправлення.
Посилки/малогабаритні відправлення
Ми доставляємо посилки відповідно до правил доставки, посилки доставляються за адресою доставки, вказаною в замовленні: офіс, головні ворота, приймальне або розвантажувальне відділення.
Палети / великогабаритні вантажі
Доставка здійснюється за адресою, зареєстрованою в замовленні на умовах DAP, у робочі дні (понеділок-п'ятниця) з 7:00 до 16:00. Транспортна компанія не зобов'язана повідомляти Клієнта про доставку*. Якщо особа, відповідальна за отримання товару, не знаходиться за вказаною адресою, компанія "Шенкер" спробує здійснити доставку ще раз після узгодження нової дати з Клієнтом по телефону. У такому випадку транспортні витрати будуть стягуватися повторно.
*Додаткові послуги - Повідомлення про доставку по телефону
Затримка в доставці
Продавець не несе відповідальності за будь-які наслідки несвоєчасної доставки не з його вини. Якщо терміни доставки окремих компонентів замовлення відрізняються, ми залишаємо за собою право здійснити часткову доставку замовлення. Часткові доставки не призведуть до додаткових витрат для Клієнта.
Пошкодження при транспортуванні та неправильне відправлення товарів
Будь ласка, перевірте вантаж у присутності кур'єра на наявність зовнішніх пошкоджень, наприклад: розірвана плівка, пошкоджені кути, розірваний картон. У разі виявлення видимих пошкоджень упаковки в момент отримання товару, Клієнт зобов'язаний зробити відмітку в накладній. Необхідно зберегти і сфотографувати адресну етикетку, а також піддони і коробки, в які був упакований товар.
Покупець зобов'язаний перевірити стан вантажу і в разі будь-яких сумнівів щодо можливого пошкодження товару, він зобов'язаний зазначити цей факт у накладній і скласти акт про пошкодження разом з кур'єром, який доставляє товар.
Потреба в протоколі випливає з транспортного законодавства:
Якщо після доставки вантажу виявлено дефект або пошкодження, які не були помітні зовні під час приймання, перевізник зобов'язаний перевірити стан вантажу на вимогу уповноваженої особи, повідомленої негайно після виявлення пошкодження, але не пізніше ніж протягом 7 днів з дня приймання вантажу.
Якщо ви отримали товари, відмінні від замовлених, або якщо ваше замовлення не є повним, будь ласка, повідомте про це у відділ обслуговування клієнтів. Товари, що відповідають замовленню, будуть відправлені негайно, транспортні витрати не стягуються.
Інші причини пошкоджень та затримок у доставці товарів
Airpress Polska не несе відповідальності за шкоду або затримки, спричинені прийняттям законів/постанов, діями уряду, мобілізацією, війною, валютними обмеженнями, політичними змінами, збоями в роботі ІТ-систем, помилками або обмеженнями з боку постачальників, страйками, локаутами, бойкотами, блокадами або іншими подібними обставинами, які перешкоджають або ускладнюють роботу компанії до такої міри, що вона може продовжувати свою діяльність лише за умови залучення непропорційно великих фінансових ресурсів.
Гарантія повернення грошей / Право на повернення / Гарантія та скарги
Фізичні особи, які не займаються підприємницькою діяльністю (сектор B2C), мають право повернути товар протягом максимум 14 днів - стосується стандартної пропозиції. Не діє для клієнтів B2B. Не поширюється на товари, виготовлені за індивідуальним замовленням, спеціально підібрані розміри* та великі замовлення**.
* Наприклад, пневматична установка, виготовлена на замовлення
** Великі замовлення складаються з декількох позицій одного типу продукції
Клієнт має право відкрити упаковку і оглянути товар тільки в тій мірі, в якій це необхідно для оцінки задоволеності покупкою. Для того, щоб повернути товар, він повинен бути у невикористаному стані та мати оригінальну упаковку. Товар, що повертається, також повинен бути повним, тобто мати всі деталі, аксесуари, інструкції тощо.
Якщо ви бажаєте повернути все або частину вашого замовлення, ви можете зробити це відповідно до умов, викладених у розділі Повернення.
Повернення товару
При поверненні товару ви несете ризик того, що товар буде пошкоджений під час транспортування до Airpress Poland. Будь ласка, переконайтеся, що товар надійно упакований в оригінальну упаковку. Товар, що повертається, повинен бути повним, тобто містити всі аксесуари, інструкції тощо. Він перевіряється на наявність пошкоджень, змін та модифікацій.
У вас є 14 днів, передбачених Законом про права споживачів, щоб відмовитися від договору, протягом яких ви можете повернути товар без зазначення причини повернення (Dz. U. 2014 poz 827). Крім того, Airpress продовжує передбачену законом можливість повернення товару до 60 днів з моменту покупки, за умови, що товар не має видимих слідів використання і має оригінальну упаковку.
Як повернути товар?
Якщо ви вирішили повернути придбаний товар (помилка при покупці, невідповідність), будь ласка, зв'яжіться зі службою підтримки клієнтів, щоб визначити найкращий спосіб повернення товару. Витрати на повернення товару буде покладено на особу, яка здійснює повернення.
У разі скасування замовлення, яке перебуває в процесі обробки, з вас можуть бути стягнуті витрати на обробку.
Ми також приймаємо повернення особисто в нашому головному офісі в Пшежмєрово біля Познані.
Повернення коштів
Повернення коштів здійснюється банківським переказом на номер банківського рахунку, наданий Клієнтом, як правило, протягом 14 днів після отримання та прийняття повернення, за винятком випадків, коли доставлений товар виявиться дефектним або некомплектним.
Гарантійні умови та рекламації
На підставі статті 558 § 1 Цивільного кодексу, Airpress Polska залишає за собою право виключити гарантійні зобов'язання. Метою Airpress Polska завжди було забезпечити клієнтам безпечний досвід покупок. Саме тому ми надаємо мінімальну 2-річну гарантію на весь асортимент.
Гарантія покриває виробничі дефекти товару та пошкодження, що виникли протягом гарантійного періоду. Однак вона не поширюється на дефекти, спричинені неправильним використанням товару або зміною зовнішнього вигляду та функцій товару. При поверненні товар перевіряється на наявність пошкоджень, змін і модифікацій.
На витратні матеріали поширюється гарантія виробника.
Рекламації необхідно подавати в письмовій формі. Рекламації будуть розглянуті (усунення дефектів, заміна товару на товар без дефектів) в найкоротші терміни. Ми відповімо на рекламації протягом 14 днів з дати повідомлення про дефекти; якщо цього не буде зроблено, рекламація буде відхилена в повному обсязі.
Фізичні особи також мають право на 2-річну гарантію на фізичні дефекти товарів.
Cookie
Ми хотіли б повідомити вам, що з метою оптимізації контенту, доступного на нашому веб-сайті, поліпшення процесів комунікації, в статистичних і рекламних цілях, а також для адаптації пропозицій до ваших індивідуальних потреб, ми використовуємо інформацію, що зберігається в файлах cookie.
Користувач може контролювати файли cookie за допомогою налаштувань свого браузера.
Використання нашого веб-сайту без зміни налаштувань файлів cookie означає, що файли cookie зберігатимуться на вашому комп'ютері.
Використовуючи наш сайт, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Детальну інформацію про файли cookie можна знайти за адресою: www.ua.airpress.pl/informacija-pro-cookies та на веб-сайті Управління електронних комунікацій.
Центр обслуговування клієнтів
Телефон: +48 61 652 57 00
Факс: +48 61 652 57 01
E-mail: bok@airpress.pl
На запити, надіслані електронною поштою, ми відповімо протягом 48 годин або наступного робочого дня (для запитів, надісланих у неробочі дні).
Телефонна лінія: Понеділок – П'ятниця 8:00-16:30
Поштова адреса:
Airpress Polska Sp. z o.o.
вул. Ринкова 156
62-081 Пшежмєрово
Номер NIP: 852-23-76-978
Умови та положення
Можливе укладення з Покупцем окремого договору купівлі-продажу/поставки на додаток до оформленого замовлення, якщо таке прохання Покупця міститься в замовленні. Договір складається для окремого Покупця і містить положення відповідно до чинного законодавства, яке застосовується до споживачів і неспоживачів та положень цих Умов.
У разі виникнення суперечки ми віддаємо перевагу вирішенню питання мирним шляхом, пам'ятаючи про імідж нашої компанії як надійного ділового партнера.
Політика конфіденційності / Обробка даних для маркетингових цілей
Для оформлення замовлення необхідно вказати такі дані: ім'я/назву компанії, номер платника ПДВ, адресу, адресу електронної пошти та контактний номер телефону. Ця інформація необхідна для доставки товару та обробки будь-яких повернень і скарг.
Розміщуючи замовлення, ви підтверджуєте, що прочитали та прийняли зміст умов та положень Airpress Polska.
Надана інформація також використовується в аналітичних цілях, для створення баз даних клієнтів і розробки маркетингових стратегій, для цілей розвитку компанії, а також для виконання законодавчих вимог до компанії. Клієнт має право заперечити проти використання даних у маркетингових цілях. Для цього, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів.